Servis süreci
Arızalı ürünü orijinal ambalajında ve kutu içeriÄŸi eksiksiz ÅŸekilde fatura ile Yurtiçi Kargo karşı ödemeli olarak iade notu ile FLATOFİS İŞMERKEZİ Defterdar Mah. Otakçılar Cad. NO: 78/38 EYÜP/İSTANBUL adresine SpeedWA (SPEED GLOBAL LOJİSTİK HİZMETLERİ A.Åž.) adına gönderebilirsiniz. Ürününüz teknik ekibimiz tarafından incelendikten sonra en geç 48 saat içinde ürün ile ilgili geri dönüÅŸ yapacaktır.
Zarar GörmüÅŸ Ürünlerde İşleyiÅŸ Nasıl Oluyor?
Biz ürünlerin en uygun ÅŸekilde size ulaÅŸması için düzgün bir ÅŸekilde paketleyip ya da poÅŸetleyip kargoya veriyoruz. Kargo ÅŸirketinden kaynaklanan sorunlarda; zarar görmüÅŸ paketler teslim alınmayarak teslimatçı firmaya tutanak tutturulmalıdır.
EÄŸer teslimatçı firma yetkilisi paketin hasarlı olmadığını düÅŸünüyorsa, orada paketin açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiÄŸini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkınız vardır. Ancak paket tarafınızdan teslim alındıktan sonra teslimatçı firmanın görevini layıkıyla yaptığı kabul edilmiÅŸ sayılır.
Paket kabul edilmemiÅŸ ve tutanak tutulmuÅŸ ise, durum tutanağın sizde kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda bize bildirilmelidir. En kısa sürede yeni ve saÄŸlıklı bir teslimatın gerçekleÅŸmesini saÄŸlayacağız.