Servis süreci

Arızalı ürünü orijinal ambalajında ve kutu içeriği eksiksiz şekilde fatura ile Yurtiçi Kargo karşı ödemeli olarak iade notu ile FLATOFİS İŞMERKEZİ Defterdar Mah. Otakçılar Cad. NO: 78/38 EYÜP/İSTANBUL adresine SpeedWA (SPEED GLOBAL LOJİSTİK HİZMETLERİ A.Ş.) adına gönderebilirsiniz. Ürününüz teknik ekibimiz tarafından incelendikten sonra en geç 48 saat içinde ürün ile ilgili geri dönüş yapacaktır.

 

Zarar Görmüş Ürünlerde İşleyiş Nasıl Oluyor?

Biz ürünlerin en uygun şekilde size ulaşması için düzgün bir şekilde paketleyip ya da poşetleyip kargoya veriyoruz. Kargo şirketinden kaynaklanan sorunlarda; zarar görmüş paketler teslim alınmayarak teslimatçı firmaya tutanak tutturulmalıdır.

Eğer teslimatçı firma yetkilisi paketin hasarlı olmadığını düşünüyorsa, orada paketin açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkınız vardır. Ancak paket tarafınızdan teslim alındıktan sonra teslimatçı firmanın görevini layıkıyla yaptığı kabul edilmiş sayılır.

Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum tutanağın sizde kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda bize bildirilmelidir. En kısa sürede yeni ve sağlıklı bir teslimatın gerçekleşmesini sağlayacağız.